زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

8 ماهگي

1389/12/10 3:41
نویسنده : بابای زهرا
1,407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزيز.زهراجون من امروز 8ماهگيش تمام شد.امروز ميخاستم طبق روال دوستان خاطرات 8ماهگي زهرا جون تعريف كنم .ورن امروز زهرا جون10كيلو200گرم است.در اين ماه زهرا هم به صورت چهار دست پا راه افتاد و در چند روز گذشته بدون كمك مينشينه.وبا استفاده از در و ديواربلند ميشه . و تعجب اور اين كه اگه تا 2ساعت بامن باشه اصلا وابدا بهانه گيري و گريه نميكنه.مثلا امشب از ساعت 7/5تا ساعت 9شب با من بود وپياده روي ميكرديم و حتي شيشه شير را نبرده بودم .ولي زهرا جون حتي يك بار هم به قول خودمون صداش در نيامد.ولي در 1ساعت با مادرش چند بار غر غر مادرش و گريه خودش اعصاب من را خورد ميكنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیسا
10 اسفند 89 11:04
زهرا جون 8ماهگیت مبارک انشاءا... همیشه سالم وتندرست باشی عزیزم


ممنون .همين طور شما
مامان روژین
11 اسفند 89 15:58
اولاض 8 ماهگی دخترک ناز و گوگولی مگولی مبارک باشه . ببینید من این همه وبلاگ که بیشتر نویسنده هاش مادرها هستند خوندم . با این همه از خود گذشتگی و فداکاری یکی نبود که اینطور قربون صدقه خودش بره و از خود راضی باشه . اصلاً تقصیر مامان زهرا جونه که نمیاد برای لپ گلی خاطره بنویسه.بابای وارد و اوستا کار در بچه داری .

ممنون

هر كاري من و شما انجام ميدهيم وظيفه است . و براي وظيفه كسي انتظار تشكر نداره.چه برسد به قربون صدقه از خود.بازم ممنون