زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

این چند روز نحس

1390/5/17 10:35
نویسنده : بابای زهرا
1,680 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به دوستان و همراهان عزیز.از چیزی که از ٦سالگی تا حالا ازش میترسیدم به سرم امد.از وقتی ٦سالم بود از مریضی یا سکته  مادربزرگم میترسیدم .من از ١سالگی با مادر بزرگم زندگی میکنم ..بدترین کابوس من همین بود.که تنها باید چکار کنم . تا روز چهارشنبه  .وقتی وضو گرفت و نشست لب تخت که ..........بدترین روززندگیم.و تا دیروز یک شنبه بیمارستان صدوقی اصفهانبستری بود .ودیروز تا حالا اوردیمش خانه.وقتی نگاهش میکنم ..........به خدا اگه بخاطر زهرا و مامانش نبود.از همون بچگی قسم خورده بودم .من خودم را زودتر خلاص کنم . البته تا قبل از به دنیا امدن زهرا خانم .ولی حالا دلم میخاد هر کاری از دستم برمیاید .براش انجام بدم .تا شاید جبران گوشه ای از محبتش را کرده باشم .راستی بیایید در این روزها عزیز همه مریضها را دعا کنیم .یه گله کوچولو هم داشتم .درباره ختم صلوات که اصلا استقبال نشد  .راستی از دردسر ما با زهرا کوچولو از دیشب تا حالا بگم که به محض اینکه میرم پیش  مادربزرگم یابه قول زهرا {ماماچی} خانم سریع میاد و میگه ماماچی  منه  ماماچی منه .بعد هم چند تا داد و غرغر{فکر کنم فحش} خودشو میندازه روی ماماچی و اگه کسی بیاد طرفت میزند.خدا به داد من برسه و ....................این هم دلیل غیبت چند روزه من که برای من چند سال بود .حالا هم از همگی التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سارا
17 مرداد 90 12:27
اميدوارم حالش بهتر بشه.


ممنون
ياسمين زهرا
17 مرداد 90 13:00
مرسي عمو جون كه به وبلاگم سرزدين و ازم تعريف كردين. انشااله ماماچي زهرا جونم زود زود خوب ميشن. خوشحال ميشم كه منو لينك كنين.

لینک شدید
مامان آريا
17 مرداد 90 13:09
اميدوارم خدا توي اين ماه عزيز ماماچي زهرا گلي و مامانبزرگ عزيزتون و شفا بده و خوب بشه


ممنون خدا به تمام مریضها شفا عنایت کنه
مامان کیانا
17 مرداد 90 17:23
انشاالله خدا شفا بده و همه چیز بر وفق مراد باشه زهرا جونو ببوس
مامان ماهان
18 مرداد 90 16:38
الهی حال ماماچی زهرا جون زود زود خوب بشه آمیییییییییییییییییییین
ممنون
مامان نازنین زهرا
19 مرداد 90 0:39
سلام انشالله هرچه زودتر خوب بشن تا جایی که بشه صلوات میفرستم ولی نمی تونم بگم چندتا چون از قبل خودم نذر دارم و باید ادا کنم ببخشید
مامان نسترن
20 مرداد 90 8:33
سلام. امیدوارم به حرمت این شبهای عزیز خدا همه مریضهارو شفا بده763
مامان پریا
20 مرداد 90 16:02
سلام بابای زهرا کوچولو
از خدا می خوام به حرمت شبای عزیزی که در پیش داریم خدا شفای آجل به مامان بزرگ مهربونتون عطا کنه
در مورد ختم صلوات هم تا جایی که بتونیم هم خودم و هم همسرم در خدمت تون هستم
سلام..ممنون از لطف شما