زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

پرهام جان تولدت مبارک

1390/5/17 10:53
نویسنده : بابای زهرا
2,140 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام وارزوی قبولی طاعات و عبادات دوستان و همراهان عزیز.در ابتدا باید تولد پرهام خان و بابای عزیزش تبریک بگویم البته با عذر خواهی فراوان از بابا پرهام چون ١٥|٥تولد این عزیزان بوده .حالا به علت تاخیر  کارهای تبلیغاتی پرهام ریس جمهور را قبول میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علي
17 مرداد 90 8:41
سلام.ما به پرهام جان راي ميديم.
ولي حرفش قدره.ميتونيد از وبلاگ رئيس جمهور آينده ديدن فرماييد.كابينه اش هم داره تكميل ميشه



سلام.فعلا سکوت میکنم.تا اولا پرهام و باباش جواب بدن و شما هم میتونید پیشنهاد به عنوان مسول تبلیغات به من بدهید .فعلا ازاد هستم.به بهترین پیشنهاد..............