زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

سوال همیشگی

1390/3/3 7:50
نویسنده : بابای زهرا
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام و تبریک ولادت فاطمه زهرا و تبریک ویژه به تمام مادران نی نی وبلاگی .امروز که در کنار خانواده و نی نیهاتون هستید.به فکر انها که منتظر نی نی هستند.به تمام مریضها و.....هم دعا کنید .با اجازه قدیمهای  نی نی وب میخاستم سوال همیشگی را با کمی تغیر بپرسم چون ماشالله تعدادمون روز به روز زیادتر میشه و شاید افراد تازه وارد ................. شما قبل ازدواج تو فكرتون چندتا ني ني بود ؟حالا چندتا داريد ؟در اينده چندتا ميشن.الان دختر دارید یا پسر و دوست دارید نی نی بعدی چی باشه.فقط جمله کلیشه ای هر چی باشه سالم باشه را حذف کنید  ؟ ممنون ميشم تو نظرات اعلام كنيد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
3 خرداد 90 8:26
با سلام من همیشه 2 تا تو ذهنم بود الان یه دونه دارم پسره ودوست دارم بعدی دختر بشه چون با دیدن دخترا غش میکنم
مامان ماهان
3 خرداد 90 8:28
راستی یه سوال داشتم .

سلام.نرفته بود.همینجاست