زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

جواب

1390/1/9 22:29
نویسنده : بابای زهرا
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

   با سلام و تبریک مجدد سال نو انشالله سالی بدون غم و ناراحتی و سرشار از سلامتی ودل خوشی در کنار خانواده داشته باشید.برای چندمین مرتبه اعلام میکنم هدف من از نوشتن این وبلاگ بیشتر اموزشی است و سوالات مشکلاتی که خودم داشتم و چون کسی نبود که راهنماییم کنه و در اینترنت و.....به جواب میرسیدم حالا میخاهم  همان اطلاعات را بنویسم شاید به درد کسی خورد. هدفم از چندتا پست پایین یاداوری و مرور بود .و به قول بعضیها نه عقده دارم .نه میخاهم امار بازدید کننده هام بالا بره چون اگر بازدید کننده۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰باشه یا ۰ هیچ چیز به من یا بقیه دوستان نی نی وبلاگی نمیدهن    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا محسن
10 فروردین 90 9:26
ما که چیزی نگفتیم !!! میایم میخونیم فیض میبریم. براتون دعا میکنیم میریم !!! دستت درد نکنه ... کنتور گاز که نیست نگران عددهاش باشیم ! بذار شماره بندازه چندتا وبلاگ هدفمند هم که داریم چشم ندارن ببینن ! کار خودتو بکن بیخیال اون حرفا ... چشم منبعد که اومدیم یک ردپایی میذاریم

سلام .شوخی کردم دمتون گرم
ناشناس
10 فروردین 90 10:33
خودتی با اون بچه بی ریخت دهاتیت وبت دوزار هم نمی ارزه چه برسه بخوای بازش کنی و ببندی


یه نمونه قابل نمایش
مامان فرشته
10 فروردین 90 12:28
این ناشناسه دوباره اومده چرت و پرت نوشته
تو وب یکی از دوستامونم رفته حرفای بد نوشته اشکشو در آورده چی کار کنیم ؟


لطفش شامل حال من هم شده.میخاهم یه راهی ÷یدا کنم