زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

فقط خدا -فقط خدا

1389/12/5 5:20
نویسنده : بابای زهرا
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشيد دوباره تكرار ميكنم.ولي داخل چند تا وب ديدم مامانها بعضيهاشون نا اميدن

سلام امشب خيلي حالم گرفته بود گفتم بيام واز بدنيا امدن زهرا كوچولو و لطف خدا به من براتون بگم .خدا زهرا كوچلو را بعد از 7 سال به ما هديه كرد چون قبل از زهرا 2بار خدا امتحانمون كرد و 2بار در استانه پدر شدن ..................تا عيد نيمه شعبان پارسال به صورت اتفاقي براي دوستم كه كار داشت و به من گفت شربت نذري اون را من تقسيم كنم .از اتفاق اولين نفر كه شربت گرفت يه زن و شوهر با بچه حدود 1ماهشون بودن.دلم شكست و گفتم خدا تا سال ديگه يه بچه به ما بده تا اخر عمر خودم نذر شربت ميدهم .به خود خدا قسم روز نيمه شعبان امسال زهرا 28روزه بود-راستي ان 2بار هيچكدام از دكترها نفهميدن چرا .ولي اينبار با اينكه با موتور تصادف وحشتناكي داشتيم .ولي خدا راشكر زهرا كوچولو سالم بدنيا امد.حالا دوباره كارم به خدا و دعا شما گير كرده چون امروز متوجه شدم يكي از اقوام سرطان گرفته و دكترها جوابش كردن -از همه شما التماس دعا دارم--------------هر چه ما خواستيم نه ان شد هر چه خدا خواست همان شد....ادامه مطلب بخوانيد

 

واقعا خيلي سخته تا ساعتي قبل حس پدر بودن و حالا پشت در بيمارستان منتظر .همه با ني ني هاشون و من منتظر م تا از سلامت مادر چند ساعت پيش ني ني مطلع بشم.خودتان قضاوت كنيد .رفتم ملاقات تازه از اتاق عمل امده بود بيهوش روي تخت .از پرستار سوال كردم چه بايد كرد و تا كي بايد اينجا بستري باشه وجواب داد .تا بعد از شيمي درماني همانجا نشستم و هيچ نفهميدم .تا چند ساعت پيش دعا ميكردم بچه سالم باشه ولي حالا .. خدا شكر  كار به شيمي درماني نرسيد.و 3سال بعد باز همان بيمارستان باز ميگوييم خدا چرا تا اينكه .....................جريان نيمه شعبان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان زهرا نازنازی
5 اسفند 89 5:54



مامان آنیسا
5 اسفند 89 7:57
جز توكل بر خدا ، سرمايه اي در كار نيست


هر كه را باشد توكل ، كار او دشوار نيست lمن وآنیسا هم حتما امشب دعا میکنllllldl


[

[hrممنون

مامان فرشته
5 اسفند 89 10:13
امیدوارم خدا شفاش بده بابایی مهربون و خدا زهرا کوچولوی ناز رو براتون حفظ کنه

ممنون .انشالله فرشته كوچولو ما هم به سلامتي تشريف بيارن و در كنار هم خوش باشيد
نانی
5 اسفند 89 11:06
توکلتون به خدا باشه . انشااله خدا همه مریضها رو شفا بده. من و نی نی که تا 9 روز دیگه انشااله بدنیا میاد براتون دعا میکنیم به ما هم سر بزنین


ممنون .انشالله 11دوازده روز ديگه همينجا تولد ني ني تون اعلام كنيد .البته با شيريني
مهشید
5 اسفند 89 11:35
سلام امیدوارم بازم معجزه براتون اتفاق بیفته مرسی که مطالبمو دنبال میکنید براتون دعا میکنم سالم و سربلند باشید

ممنون همينطور شما و خانواده محترم شاد و دل خوش باشيد

MAMAN SOGOLI
5 اسفند 89 12:19
SALAM OMIDVARAM KHODA KHODESH KOMAK KONEH JOZ KHODA PANAHEI NIST
.ممنون ادرست درست نبود نشد بيام تشكر كنم

ناشناس
5 اسفند 89 13:20
چقدر بیکاری کار نمی کنی نه بیکاری شب عیدی
mamane kiana
5 اسفند 89 16:19
salam.man emrooz ba shoma ashna shodam.az neveshtehatun lezat bordam.ba ejaze linket kardam


ممنون .شما هم لينك شديد.
مامان آنیسا
5 اسفند 89 16:37
سلام با نرم افزار فتوشاپ می تونید عکسهارو داخل تقویم بگذارید ممنون
مامان شایلی
5 اسفند 89 18:41



صباوعمه
6 اسفند 89 20:36
سلام به زهراجان وبابای خوبش ازشمادعوت میکنم به وبلاگ ما سربزنید: www.sabajun.niniweblog.com
مریم
9 اسفند 89 17:33
سلام بابائی ایشالا خدا شفاش بده من و درسا هم براش دعا میکنیم ازطرف درسا زهرا جونو ببوسیدش
مامان ماهان
14 اسفند 89 0:36
الهی خدا شفاش بده وبتون خیلی خوبه خدا نی نی نازت و حفظ کنه دوست داشتی به منم سر بزن ممنونم


سلام ممنون.لطفا ادرس بدهيد