زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

لطفا شما بفرماييد

1389/12/2 23:49
نویسنده : بابای زهرا
917 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزيز.ديگه همه شما كموبيش مشكل ما چند وب را با ناشناس ميدانيد.درسته كه نبايد در موردش حرف زد كه احساس بزرگي كنه .اما دوست داشتم بدانم شما اگه به جاي من ودوستانم بوديد چه ميكرديد. و اون چرا اينكار ميكنه .ممنون ميشم نظر بديد .اگه دوست داشتيد  نظر شما محرمانه ميماند.شايد به نتجهاي برسيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
3 اسفند 89 2:21
سلام بهنظر من اصلا محلش نذارید حالا که تا مدیر وبلاگ تائید نکنه نظرات دیده نمیشه فقط مشکل آمار وب شماست اونم بهتر که تبلیغ وب شما رو میکنه این جور آدمها یه جور کمبود دارن بیمحلی بهترین کاره


حق با شماست ولي يه جورايي دارم با هاش حال ميكنم .پشتكار خوبي داره
بابا محسن
3 اسفند 89 10:08
حماقت انسانها حد و مرز نداره ، قبلا هم گفتم
یارو مشکل داره بهتره کاری به کارش نداشته باشیم اینجا کارهای مهمتری داریم البته خودم حوصله هر چیزی را دارم جز وز وز مگس ! بلاخره یکدفعه یا از اینجا میره بیرون یا از گشنگی میمیره ! از این چیزها توی دنیای اینترنت زیاده متاسفانه، خانمها نباید اهمیت بدهند...

حق با شماست ولي يه جورايي دارم با هاش حال ميكنم .پشتكار خوبي داره
مامان فرشته
3 اسفند 89 13:56
سلام بابای مهربون چرا نگفتید لینکم کردید شما هم با افتخار لینک شدید ممنون


ازشما هم ممنون
زينب عشق مامان و بابا
3 اسفند 89 16:50
بهترين راه اهميت ندادن اين فقط كار انسانهاي حسود و بخيله كه ميخوان اين فضاي دوست داستني رو آلوده كنند


حق با شماست
babak
3 اسفند 89 23:38