زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

ناشناس

1389/12/1 17:31
نویسنده : بابای زهرا
1,422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان 1بار ميخاهم جواب اين ادم كثيف .ناشناس بدهم  .ببخشيد اگه بي تربيتي ميكنم

بيشتر از 1ساعته فكر ميكنم كه با يك ادم عوضي بي پدر مادر چطوري حرف بزنم .كسي كه تنها دلخوشي بعضيها را تبديل به جنگ رواني ميكنه اخه ادم حرام...مگه چيزي به كسي ميدهند يا افتخاري داردكه اين كارهاي كثيف انجام ميدهي .به خدا براي خودم نميگويم هر روز 1000بار وب من باز بست كن.يا تو نظرات فحش بده.اما خدا وكيتي سراغ كسي ديگه نرو.ميدونم شعورت نميرسه ولي خانمهاي باردار و تازه زايمان كرده خيلي حساس و احساسيندوتو احمق با اين كارهات اونها را ازار ميدي .بيا هر چي دق دلي و كمبود داري سر من خالي كن.واخر يه پبشنهاد.تو كه اينقدر بيكاري و حوصله داري بيا به جاي اين كارها يه چيزي بنويس .حداقل كپي كن .تو كه وقت زياد داري .اگر عاطفه و احساس نداري يك كم انسان باش.از دوستان خودم هم معذرت ميخاهم اگه جسارت كردم ولي .................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شایلی
30 بهمن 89 22:18
من فکر میکنم میدونم کیه.....
مامان فرشته
1 اسفند 89 18:05
چند روز پیش برام نوشته بچه ات خیلی زشته من موندم هنوز صورت طفل معصوم من شکل نگرفته اون از کجا می دونه زشته یا خوشگل بعدش نوشته وبت به درد آشغالی می خوره من چی بگم ........... اما بی خیال بگذار بگه شاید داره از حسادت می ترکه که حتماً همینه ممنونم از حمایتتون


سلام فقط ميتونم بگم متاسفم
شبنم مامان هلیا
2 اسفند 89 14:00
بهترین راه اینه که دیگه کسی جوابشو نده و هر چی گفت نشنیده بگیره و ازش بگذره .این طور آدمها وقتی میبینن دربارشون بحث میشه بیشتر لذت میبرن امتحان کنید