زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

دلتنگیها

1390/8/5 22:56
نویسنده : بابای زهرا
2,657 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام وعرض تسلیت به مناسبت شهادت پسر امام رضا .جواد الائمه خدمت شما  دوستان و همراهان عزیز .من نمیدانم چرا  هر چند یکبار اینجور میشم.خسته از همه شاکی از خودم و........................شما همراهان عزیز که از قبل من را میشناسید میدانید چی میگویم و از چی و به قول معین شما هم مثل منی انگار از این دل تنگیها دارید..................حالا...........و به مناسبت امشب میخاهم یه خاطره براتون بگویم.شاید 7 ویا 8ساله بودم و شب احیا ماه رمضان بود.قسمت قران به سر گرفتن .روحانی وقتی به امام جواد رسید گفت امام جواد پل مسایل مالی بین بندگان و خداست .و هرکس در مواقع ضروری72مرتبه بگوید یا جواد الائمه ادرکنی حتما به خواسته دنیایی و مالی خود میرسه.و خود من شخصا خدا را شکر تا امروز رسیدم .حالا بیایید با هم و بعد از 72 مرتبه ذکر یا جواد الائمه ادرکنی .اول ظهور اقا .شفای تمام مریضها و براورده شدن حاجات و هرچه میخاهد دل تنگت بگو.................................................التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا نازنازی
6 آبان 90 6:11
التماس دعا ممنون از خاطره ی مفیدی که گفتید الهی همیشه شاد و پر انرژی باشید
معصومه مامان سهند
9 آبان 90 13:54
خیلی قشنگ بود من هم خیلی دلتنگ میشم به حرف گهربار شما عمل میکنم امیدوارم که مشکلم حل بشه ممنونم بابت محبتتون
من خودم هم تا قبل از اینکه این وب را درست کنم همه دلتنگیها را تنها بدوش میکشیدم . ولی خوبی وب اینه که دوستهایی پیدا میکنی و با هم و کمک هم به پیش میریم.و در روزگاری که برادر به برادر نیست .بدون هیچ چشم داشتی با تو همراه میشون.بهرحال در خدمت هستم