زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

بدون عنوان

1390/6/12 0:57
نویسنده : بابای زهرا
661 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به تمام دوستان و همراهان عزیز.و عذر خواهی میکنم که نتونستم به وب هایی قشنگتون سر بزنم یا نظرات شما را تایید کنم.شما ها دعا کنید تا شاید اوضاع مثل سابق بشه . ولی من تک تک شما دوستان و همراهان را دوست دارم.باورتان نمیشه - افغانی ………..صدقه تو شونوم!………….!Sadghe to shonom
2- انگلیسی ……………..آی لاو یو!……………………!I love you
3- ایتالیایی …………………تی آمو!……………………..!Ti amo
4- اسپانیایی …………….ته کویرو !………………………!Te quiro
5- آلمانی ………….ایش لیبه دیش!………………!Isch liebe dich
6- آلبانی ……………………..ته دوه!……………………....!Te dua
7- ترکی …………….سنی سویوروم!……………..!Seni seviyurom
8- پرتغالی ………………….او ته آمو!………………….!Eu te amo
9- چینی ………………….وو آی نی!………………………!Wo ai ni
10- چکی …………………میلوجی ته!…………………….!Miluji te
11- روسی ………………یا تبیا لیوبلیو!………………!Ya tebya liub liu
12- ژاپنی ……………………آیشیتریو !………………………!Aishiteru
13- سویدی …………یاگ السکار دای!……………….!Yag Elskar dai
14- صربستانی ……………….ولیم ته!……………………!Volim te
15- عربی …………………..انا بحیبک!……………….!Ana Behibbek
16- فارسی …………….دوست دارم!…………………..!Dooset daram
17- فرانسوی ……………….ژ ت آیمه!…………………….….!Je t aime
18- فیلیپینی ……………..ماهال کیتا!……………………..!Mahal kita
19- کره ای ……………..سارانگ هیو!…………………….!Sarang heyo
20- لهستانی ………………کوهام چو!……………………!Koham chew
21- مجارستانی ……………..سرتلک!…. ……………………..!Szeretlek
22- ویتنامی ……………….آن یه و ام!……………………..!An ye u em
23- یونانی …………………….سغه پو!………………………!Sagha paw
24- یوگسلاوی …………….یا ته وولیم!…………………….!تقدیم به شماYa te volim

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابا محسن
12 شهریور 90 11:16
ای وای پس اون بنده خدا بهم فحش نداده بود !
دستت درد نکنه . حداقل از هر زبونی اینو بلد باشیم بقیه اش حله !


اون موقع شما چی بهش گفتید
فرشته مامان امين رضا
12 شهریور 90 12:03
سلام فرشاد خان
چقدرآپ جديد عقب افتدم ونرسيدم كه بيام خدمتتون.
چقدر شما نسبت به مخاطبان ودوستان مبت ولطف داريد وتقريبا" به همه زبانها اينو بيان كردين دستتون درد نكنه.
دركنار خانواده شاد وسلامت باشين.
نماز وروزه هاتونم قبول


سلام.
مامان غزل
13 شهریور 90 16:19
سلامـــــــــــــــ
من اومدمـــــــــــــــــــ دوباره
خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنید


سلام.خوش امدید چشم
مامان آناهل
15 شهریور 90 4:24
ایندفعه که وبتون رو باز کردم یه دفعه ستون آخرین مطالب رو دیدم اونقدر جالب بود که تقریبا به همه پستهای تربیتی سرزدم. نیم ساعتی خدمت زهرا خانم بودم. ممنون از پست های روانشناسی و تربیتی . عالی بود.


ممنون .شما لطف دارید


مامان گیسو
15 شهریور 90 6:32
سلام بابای مهربون خوبین؟
زهراجونم خوبه
ببوسینش


مامان ماهان
16 شهریور 90 17:14
بابا دستتون درد نکنه
مامان پارسا جون
17 شهریور 90 18:21
جالب بود


بابا محسن
21 شهریور 90 11:04
کم پیدایین ؟ خوبین ؟ انشالله که غیبتتون خیره ...

کم سعادتیم .ای چی بگم .بی خیال نه دیگه اینقدر بیخیالحالا




مامان علی خوشتیپ
21 شهریور 90 12:25
سلام نیستید چرا؟
مامان ماهان
22 شهریور 90 0:03
سلام خوبییین


termeh & haleh
22 شهریور 90 1:28