زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

صلوات2

1390/4/25 4:36
نویسنده : بابای زهرا
1,734 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و تبریک به مناسبت تولد یگانه منجی عالم به تمام دوستان و همراهان عزیز.با اجازه گله کوچکی داشتم .مربوط به پست صلوات .اصلا انتظار نداشتم که .....................شاید هم  خجالت میکشید .بهرحال تا حدود48ساعت دیگه {تا 1شنبه شب}اگه دوست داشتید اعلام کنید تا  انشالله خود حضرت عیدی ما را بدهد.هر چند که بهترین عیدی را به من داد.{اگر میخاهید بدانید چگونه عیدی خود را گرفتم .به  دومین پست این وبلاگ به اسمفقط خدا فقط خدامراجعه کنید}الان که برگشتم و خودم پست خواندم.واقعا که زهرا عیدی اقا به من بوده.یا اباصالح ممنون.دوستان ببخشید برمیگردم و ادامه میدهم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سیما مامان هلیا
25 تیر 90 8:09
من 1000 صلوات می فرستم . ان شاءالله همه عیدی شون رو از اقا بگیرن.
انشاالله.التماس دعا

مامان زهرا نازنازی
25 تیر 90 8:27
سلام

ببخشید دیر رسیدم و متوجه شدم

من 500تا صلوات به نیت تعجیل در ظهور آقا و ...


سلام.شما و چندتا دیگه از دوستان که همیشه لطف دارید.قبول باشه
مامان شازده کوچولو
25 تیر 90 12:00
سلام من و دوستانم از یک ماه قبل با ارسال اس ام اس صلوات طرح ختم میلیونی صلوات داریم فقط با روزی 10 صلوات و ارسال اس ام اس اون به 6 نفر دیگه تا اونجایی که من میدونم خیلی ها شرکت کردن و حالا هم خوشحال میشم در طرح شما شرکت کنم من هم امشب 500 تا صلوات برای سلامتی آقامون میفرستم.
ان شاالله همه حاجت روا بشن
سلام.

مامان شازده کوچولو
25 تیر 90 12:04
ببخشید منظورتون کدوم پست بود
دومین پست .اولین صفحه وب

شکوفه گیلاس
25 تیر 90 15:35
قالب قشنگیه
ممنون


fatemehh
30 تیر 90 14:48
سلام به وبلاگ منم سر بزن وبلاگ خوبی داری مثل منم نظر بده=========مامان فاطمه
سلام.چشم.منون....متوجه منظورتون نشدم