زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

خداحافظ نی نی وبلاگ .اری یانه

1390/4/12 6:28
نویسنده : بابای زهرا
1,627 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و تشکر مجدد از دوستان عزیز که در این چند روز با پیامهایی محبت امیز تولد زهرا کوچولو را تبریک گفتند.بخصوص بابا محسن عزیز و پسر گلش پرهام خان که این هدیه قشنگ را برای  زهرا فرستادنهدیه با ارزش بابا محسنو عکسهای زهراکوچولو  و تولدش بزودی...با اجازه دوستان عزیز میخواهم از این وبلاگ برویم چون هر مطلبی مینویسم با مخالفت مدیریت روبرو میشم.در صورتی که تمام سعی خودم را میکنم .به کسی بی احترامی نکنم ولی.......................بزودی ادرس جدید اعلام میشود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا محسن
12 تیر 90 10:04
شرمنده . شما خیلی بیشتر از اینها برای ما ارزش داری ولی دنیای واقعی با مجازی تلفیقش سخته ! به هر حال تولدش مبارک باشه و انشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
ممنون

بابا محسن
13 تیر 90 10:02
خدا میدونه نظر داده بودم !! گفتم اینجا را برای زهراجون حفظ کن برای خودت یک وبلاگ بزن !


چشم
مامان فرشته
13 تیر 90 22:41
نهههههههههههههه
نرید بابا
این چه کاریه
اینجا از زهرا جون بنویسید
جای دیگه مطالب دیگه
اما باید اعلام کنید که اون وب هم به روز شده
تا بریم بخونیم


چشم