زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

زهرا کوچولو

1390/4/7 20:48
نویسنده : بابای زهرا
1,718 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام به تمام دوستان و همراهان عزیزو تشکر از شماها که در این چند ماه همراه و مونس من بوده اید .اسم نمیاورم چون میترسم کسی از قلم بیفته...........در تاریخ 5|4|90واکسن 1سالگی زهرا کوچولو را زدیم. البته ناگفته نماند که تمام واکسنهای زهرا کوچولو را مادرش برده و زده چون من دل دیدن زهرا کوچولو را زیر دست دکتر وگریه های بعدش ندارم.و ممکنه وسط کار بگوییم نخاستیم و نگذارم واکسن بزنه.چون ازمایش هپاتیت زهرا را خودم تنها رفتم و................فردا 1سالگی زهرا کوچولو است قد86سانت--وزن 600|12----خیلی خیلی کنجکاو {فضول}-چندکلمه را میتونه تلفظ کنه -خیلی عصبی-خداحافظ تلوزیون به محض روشن شدن تی وی میره خاموش میکنه .فکر کنم فکر یارانه را میکنه -انواع شیر خشک را میخوره از بیومیال.نان.هومانا.ببلاک.هر دفعه یکی از این شیرها را میگیرم-دشمن کنترل .تا حالا 2تا خراب کرده-عاشق دد به خصوص با مو  یعنی موتور.فکر کنم رکورد داره کم سن ترین راکب موتور باشه از5ماهگی هنوز درست نمیتونست بنشینه  اما بدون کمک جلو من میشست و دد.البته هواش داشتم-تاامروز حدود20قدم راه رفته-خیلی باهوش فقط کافیست 1بار یک کاری انجام بدهی عین همون کار را انجام میدهد-عاشق تلفن یا الو--دارای ٩عدد مروارید خوشگل تو دهان{دندان}-و ادامه دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته
7 تیر 90 21:31
بازم که نظر من نیست

زهرا جونممممممممممم تولدت مبارک عزیز خالههههههههه
ان شاا... 120 سالگیتو جشن بگیری خوشگلم
ماشاا...
قربون مرواریدای خوشگلت برم


ممنون .چرا هست
مامان زهرا نازنازی
8 تیر 90 0:38


زهرای نازنینم الهی 120 ساله شی

چقدر قابلیت ها و کارهایی که انجام میده شبیه زهرای منه.

الهی همیشه شاد باشید
ممنون.انشالله با زهرای شما و بقیه نی نی ها کارهای بزرگی
انجام میدهند

مریم
8 تیر 90 1:37
سلام عزیزم
تولد ، تولد ، تولدت مبارک
الهی که 120 سال زنده باشی و به همه آرزوهای قشنگت برسی
سلام .


ممنون
آرتین خان
8 تیر 90 2:43
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
دوست داشتین تشریف بیارین وبلاگم
تولدمه


سلام . ممنون. چشم
فرشته مامان امين رضا
8 تیر 90 9:53
سلام بابافرشاد

چقدرتلگرافي نوشتين حالا خوبه ماها حاليمونه چون خودمون بچه داريم .لطف كردين عكس گذاشتين.
سلام.اخه دیدم زشته جلوی اساتید بیشتر از این توضیح بدهم.شما خودتوت.....

نسترن
8 تیر 90 14:39
تولد مبارک زهرا جون. الهی همیشه سالم و شاد و قشنگ زندگی کنی


ممنون
مامان ماهان
9 تیر 90 1:50
الهی فدات بشم با این همه کارای قشنگ