زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

سایتی که فکر را میخونه

1390/4/7 11:44
نویسنده : بابای زهرا
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

از تعجب شاخ در میارید سایتی که هرچی فکر کنید حدس میزنه؟ این سایت از شما می خواد که یک کاراکتر و یا یه شخصی چه واقعی و چه غیر واقعی رو توی ذهن خودتون انتخاب کنین . بعد اون شروع به سوال پرسیدن از شما میکنه و در نهایت همون شخصی رو که انتخاب کردین بهتون میگه . فقط یه مقدار لازمه که انگلیسی بلد باشی . یا از بابیلون استفاده کنید. دوستان توجه داشته باشن شخصیت های حدس زده معروف باشند. نه مثل دوست یا بردار یا.............. هر چی تو ذهنم بود شناخت لطفا جواب را در نظرات بگویید .که درست بوده یا نه............................... آدرس سایت:http://www.akinator.mobi/en

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابا محسن
7 تیر 90 9:48
خوب ما را گذاشتی سرکار ... خیلی جالبه ...
چی شد درست حدس زد
بابا محسن
7 تیر 90 14:02
از تولد زهراجان چه خبر؟
در تدارک هستیم

مامان مسیح
7 تیر 90 14:20
سلام به زهرا جون و مامان خوبش...
خوبین ؟
من که هنوز نرفتم تو این سایت...اما باید تفریح بامزه ای باشه
بووووووس واسه زهرا گلی
اگه مایل به تبادل لینک هستین.. با همین اسم ( مسیح مقدس ) لینکم کنین...یه خبر بدیم ..منم بدونم با چه اسمی دوست دارین لینکتون کنم...
ممنون
سلام.ممنون

نسترن
7 تیر 90 15:12
جالب بود. یه خوبی که داشت این بود که باعث شد بعد از مدتها برم سراغ دیکشنری و زبانمو قوی کنم
حالا درست حدس زد

مامان عسل
7 تیر 90 18:06
وااااااای باورم نمیشه تشخیص داد من آشواریا رو انتخاب کردم بعد از چند تا سوال عکسش اومد عااالی بود
مامان فرشته
7 تیر 90 19:14
سلام خوبین ؟
قالب وبتون مبارکههههههههههه



ممنون
مامان مسیح
7 تیر 90 19:19
ممنونم....منم لینکتون کردم.
مامان ماهان
7 تیر 90 23:40
خیلی جالب بود ممنونم جوابا کاملا درست بود
فرشته مامان امين رضا
8 تیر 90 10:00
سلام

براي من نتونست حدس بزنه ونوشت nothing
سلام.شاید تو ترجمه اشتباه کردید .حالا چه کسی را انتخاب کرده بودید

سيدمهدي
9 تیر 90 9:57
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________ღ♥ღ_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥ ♥---==♥_ •*•۩▓۩▬►♥آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم ♥◄▬۩▓۩ـ•*•_♥=--♥ ♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ♥ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_) ´´•.¸_)♥
ثبت خاطرات کودکی
22 تیر 90 5:16
سلام از مطلبتون خوشم اومد...به خاطر همین دوست دارم که تبادل لینک داشته باشیم...در ضمن قبلا به این سایت رفته بودم که واقعا عالی بود.وقتی جواب صحیح رو دیدم همینطور هاج و واج مونده بودم...منتظر حضور گرمتون هستم
سلام .ممنون.شما لینک شدید