زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

فقط خدا -فقط خدا

1389/11/15 5:02
نویسنده : بابای زهرا
1,721 بازدید
اشتراک گذاری



سلام امشب خيلي حالم گرفته بود گفتم بيام واز بدنيا امدن زهرا كوچولو و لطف خدا به من براتون بگم .خدا زهرا كوچلو را بعد از 7 سال به ما هديه كرد چون قبل از زهرا 2بار خدا امتحانمون كرد و 2بار در استانه پدر شدن ..................تا عيد نيمه شعبان پارسال به صورت اتفاقي براي دوستم كه كار داشت و به من گفت شربت نذري اون را من تقسيم كنم .از اتفاق اولين نفر كه شربت گرفت يه زن و شوهر با بچه حدود 1ماهشون بودن.دلم شكست و گفتم خدا تا سال ديگه يه بچه به ما بده تا اخر عمر خودم نذر شربت ميدهم .به خود خدا قسم روز نيمه شعبان امسال زهرا 28روزه بود-راستي ان 2بار هيچكدام از دكترها نفهميدن چرا .ولي اينبار با اينكه با موتور تصادف وحشتناكي داشتيم .ولي خدا راشكر زهرا كوچولو سالم بدنيا امد.حالا دوباره كارم به خدا و دعا شما گير كرده چون امروز متوجه شدم يكي از اقوام سرطان گرفته و دكترها جوابش كردن -از همه شما التماس دعا دارم--------------هر چه ما خواستيم نه ان شد هر چه خدا خواست همان شد
 

سلامتي حضرت مهدي و خودتون خونواده كوچكتان   صلوات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم
16 بهمن 89 1:46
سلام.خیلی ناراحت شدم وقتی خوندم2تا از نی نی هاتون ...ولی خوشحال شدم از اینکه خدا یه دختر سالم و خوشکل بهتون داد از بابت فامیلتون هم خیلی متاسفم ایشالا خدا شفاش بده اگه وقت کردید به وب نی نی منم یه سری بزنید اگه کاری داشتید بگید خوحال میشم کمکی کنم.
محسن
19 بهمن 89 14:26
کاملا درک میکنم ... اما تمام کارهای خدا حکمتی نهفته داره ... باید شکرگزار بود و صبور ... همین ...
هیلدا
20 بهمن 89 15:26
سلام بابای زهرا کوچولو حسابی اشکمونو در آوردین ایشاالله همه نی نی ها.زهراوهانای ما هم سالم باشن


سلام .شرمنده.انشالله به سلامتي ني نيشما و همه ني ني ها به دنيا مياييند-راستي نتونستم بجورمتون ادرس بگذار
مامان شازده کوچولو
25 تیر 90 22:24
سلام ان شاالله همه حاجتمندان به حرمت این شب عزیز حاجتشون رو بگیرن . خدا این نعمتی که به شما داده در پناه خودش حفظ کنه ، موفق باشید.