زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

ارزو

1390/3/19 15:59
نویسنده : بابای زهرا
1,650 بازدید
اشتراک گذاری
در شب لیله الرغائب چه آرزویی خواهید كرد؟


نخستین جمعه ماه رجب، لیله الرغائب مشهور است؛ شبی كه آسمانش پر از برق ستارگان است. لیله الرغائب شب جمعه آینده است و بسیاری به استقبال چنین شبی می روند كه خداوند وعده داده به خواهش دل بندگانش پاسخ می دهد.



از پیامبر اكرم (ص) روایت شده است كه فرمودند:

...قسم به كسی كه جانم در دست اوست این نماز را هیچ مرد و زنی ار بندگان خدا نمی گزارد مگر این كه خدا گناهان او را می آمرزد هرچند به انداره كف دریا باشد...
شب آرزوها
حق تعالی در اولین شب جمعه ماه رجب (لیله الرغائب) با حضور معنوی خویش در میان فرشتگان در كنار كعبه ِناگهان پرده برمی اندازد و (چهره) نشان می دهد و با آدمیان دمخور میشود.

در وصف این شب بزرگ پیامبر (ص) جنین فرموده است:

از اولین شب جمعه در ماه رجب غافل نشوید زیرا شبی است كه فرشستگان آن را لیله الرغائب
می نامند.
این نامگذاری بدان سبب است كه وقتی یك سوم از شب گذشت هیچ فرشته ای در آسمان ها وزمین نمی ماند مگر اینكه در كعبه و آطراف آن جمع می شوند...٠niniweblog.com
لیله الرغائب...
شب آرزوها...
شبی که پر از آرزوهای کوچک و بزرگ
شبی که سر قاصدکا خیلی شلوغه
شبی که یه عالمه قاصدک با کلی آرزو میرن پیش خدا

......آه...
چه قدر قشنگه این شب
کی می دونه کی چی می خواد از خدا
٠منتظر ارزوهای قشنگتون در نظرات هستم....................التماس دعا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای زهرا کوچولو
19 خرداد 90 15:55
با سلام به دوستان عزیزبا اجازه دوستان اولین ارزو را خودم ...............ارزو میکنم همه به ارزوهای قشنگشون برسن---------------------------------------------------------------------------
مامان ماهان
19 خرداد 90 16:02
با سلام
آرزو میکنم همه بیماران شفا یابند بابای منم توی شفا یافتگان باشه............
امین یارب العالمین

مامان آتین
19 خرداد 90 17:29
بابای زهرا ممنون که در رابطه با این شب عزیز مطلب گذاشتید
من آرزو می کنم دخترم و همسرم همیشه سلامت و شاد باشن...و هیچ پدر و مادری غم و بیماری فرزندشو نبینه
امین یا رب العالمین

مامان علي
20 خرداد 90 2:13
سلام.اميدوارم شما و همه دوستان دعاهاشون استجابت بشه.براي ما هم دعا كنيد