زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

بدون عنوان

1390/2/1 0:21
نویسنده : بابای زهرا
619 بازدید
اشتراک گذاری

 با سلام  .برای چندمین مرتبه اعلام میکنم هدف من از نوشتن این وبلاگ بیشتر اموزشی است و سوالات مشکلاتی که خودم داشتم و چون کسی نبود که راهنماییم کنه و در اینترنت و.....به جواب میرسیدم حالا میخاهم  همان اطلاعات را بنویسم شاید به درد کسی خورد. هدفم از چندتا پست پایین یاداوری و مرور بود .و به قول بعضیها نه عقده دارم .نه میخاهم امار بازدید کننده هام بالا بره چون اگر بازدید کننده۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰باشه یا ۰ هیچ چیز به من یا بقیه دوستان نی نی وبلاگی نمیدهن    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 8:01
شما با کسی کار نداشته باش از این آدما زیادن ناراحت نباشین


سلام .چشم
مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 10:51
سلام خوبین
من از دست شما دلگیرم
چند بار اومدم می بینم که شما نظر همه رو تایید می کنید به جز من
دلیل نمی دونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام.نه من تمام نظرات شما را تایید کردم.بهر حال ببخشید .شما از اولین دوستان زهرا کوچولو هستید
مامان
1 اردیبهشت 90 16:20
سلام
خوشحالم که با شما اشنا شدم
اما هیچ عکسی از گل دخترتون ندیدم
موفق باشید


سلام من هم .چشم
مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 18:00
آفرین ممنون
رز
2 اردیبهشت 90 15:48
وبتون خیلی آموزنده و جالبه ولی بعضی نوشته هاتون خیلی مبهمه


سلام .مثلا کدام نوشته ها
مامات یکتا
4 اردیبهشت 90 17:26
عالی بود دستت درد نکنه خسته نباشید از قول من زهرا کوچولو را ببوس


مامان آناهل
28 شهریور 90 16:32
من که واقعا ممنونم . یه روز که اومدم تا جواب یه سئوال رو پیدا کنم. حدود 2ساعت همه پستها دور زدم همه خوب بود ممنون