زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

اسم من مصطفی

1390/1/25 9:59
نویسنده : بابای زهرا
1,330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان دریک کلام شرمنده.-با اجازه نظرات شما را چاپ نمیکنم چون واقعا در من اثر گذاشت و همیشه از نظرات و راهنمایی شما استفاده میکنم و تازه متوجه شدم چه دوستان با معرفتی پیدا کردم . و امیدوارم کاری هر چند کوچک برای شما دوستان عزیز انجام بدهم.دوباره از دوستان تشکر میکنم .و در خدمت شما هستم . راستی اسم من مصطفی است و از این به بعد با اسم بابای زهرا کوچولومزاحم شما میشم

تقدیم تصاویرشباهنگ Shabahangبه دوستان

          0    خدمات وبلاگ نویسی و منبع دانلود تصاویر و آهنگ  روز دنیا    http://d-g.blogfa.com/                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسترن
25 فروردین 90 12:35
سلام. خوشحالم که پر انرژی شدید. گلهای قشنگین. زندگیتون همیشه گلبارون


سلام.از راهنماییتون ممنون.
رز
25 فروردین 90 15:21
ممنون چه تصاویر زیباییی موفق باشید زهراجونو ببوسید


سلام .از شما ممنون که به ما سرزدید.
ساحل خواهر زهرا
26 فروردین 90 15:29
سلااااام به وبلاگ ما تازه وارد هم سر بزنید!!
محسن
27 فروردین 90 9:42
احساس میکنم حالتون بهتره الهی شکر ...


ممنون
مامان فرشته
27 فروردین 90 16:36
سلام خدا رو شکر که بهترین
مریم
29 فروردین 90 3:52
سلام
زهرا جون خوبه؟

سلام .ممنون .سلام میرسونه