زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

نی نی وب مشکل داشت یا..........

1390/6/4 1:00
نویسنده : بابای زهرا
1,744 بازدید
اشتراک گذاری

سلامبه همه دوستان و همراهان عزیز.یک سوال لطفا جواب بدهید که شما دیروز چهارشنبه٢/٦/٩٠بین ساعات٤تا٨بعد از ظهرو از ساعت ١بامدادروز ٥شنبه تا ساعت ٤بعداز ظهر موفق شدید به نی نی وب بیایید یا کلا سایت قفل بود.پیشاپیش از جوابتون ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شازده کوچولو
3 شهریور 90 0:21
سلام
من اومدم و قفل نبود.


سلام .ممنون
بهارک
3 شهریور 90 1:10
سلام..طراحي عكس وقالب وبلاگ..خوشحال ميشم سر بزنيد..ممنون ميشم مارو لينك كنيد..
خاله مینا
3 شهریور 90 6:03
خیلی خوب ..... فقط يك بار اطمينان كنيد . سرويس ويژه براي اعضاي ني ني سايت .5روز رايگان و در صورت تمايل شارژ كنيد با 2 سرور قدرتمد و پشتيباني 24 ساعته آن لاين ، http://toopvpn2010.blogfa.com topvpn2010@yahoo.com با ارسال اولين درخواست ء بالاترين تخفيف را بگيريد. خدمات ما براي شما ، اطمينان شما براي ما
مامان نسترن
3 شهریور 90 9:20
سلام.
همسرگلتون چطورن؟الهی که بهتر شده باشن.
آره منم دیروز با مکافات تونستم بیام توی سایت


سلام.ممنون
هستی
3 شهریور 90 14:18
سلام داداشی
اومدم بگم از حضورتون خیلی ممنونم از ابراز همدردیتون هم
هر چند هیچی نمی تونه تسکین باشه بر این روزا
حتی وبلاگ نویسی هم نمی تونه آرومم کند و حتی سرگرم بشم
اومدم از همدردیتون تشکر کنم و این که بگم لینک شدید


سلام.خیلی سخته اما......*ممنون منهم شمارا لینک کردم
مامان پریا
3 شهریور 90 22:46


رحمت نصیب تون


ممنون
مامان علي
4 شهریور 90 3:36
سلام بابا زهرا جون
پنجشنبه همون ساعت كه گفتيد من اومدم تو ني ني وب ولي مشكلي نداشت!

سلام.ممنون از توجه هتون