زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

زهرا کوچولو و باباش

سلام دوستانی که به وبلاگ من سر میزنند لطفاً کامنت بگزارید

تنهادر همه جا

1390/8/18 13:55
نویسنده : بابای زهرا
1,962 بازدید
اشتراک گذاری
سلام .اميدوارم در كنار ني ني هاتون خوش باشيد .چون تجربه وبلاگ نويسي ندارم (مثل بچه داري).ميشه كمكم كنيد  ممنون ميشم ؟درباره عنوان من كه خيلي حرف دارم .شما را نميدانم ؟برم تحقيق كنم ببينم چطور بايد نوشت ..مزاحمتون ميشم -كمك يادتون نره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گنزالس
4 بهمن 89 0:35
سلام کاری نداره هر چه دل تنگت میخواهد بگو! کم کم هر چه بیشتر میگذره بیشتر ساماندهی پیدا میکنه مطالبت امیدورام نینیتون موفق باشه
غزاله
15 بهمن 89 2:16
http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif سلام دوست عزیز اگه یه سر به سایت من بزنی تو رو راهنمایی می کنم به امید دیدار